loading...
تک ترفند,ترفند کامپیوتر,آموزش کامپیوتر و اینترنت,اخبار موبایل و کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 125 یکشنبه 1397/07/22 نظرات (2)

رئیس کنفدراسیون صادرات با اشاره به اینکه ۹۷ درصد از ارز کشور در سامانه‌ی نیما تامین می‌شود اعلام کرد بر اساس محاسبات، نرخ دلار نباید بیش از ۱۰هزار تومان باشد.

mohammad بازدید : 547 شنبه 1394/02/05 نظرات (0)

 

Sony Xperia Z4
آنقدر اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سونی زیاد است که واقعا باورکردن برخی از آنها سخت و دشوار شده است. امروز نیز اطلاعاتی فاش‌شده که نشان می‌دهد اکسپریا زد 4 سونی نه تنها به بدنه فلزی، بلکه به اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور خود مجهز خواهد شد.
 

ظاهرا سونی که برای اولین بار در محصولات سری Z خود از شیشه استفاده کرده بود، با اینکه می توانست همچون گلکسی اس 6 سامسونگ فلزی و شیشه ای باشد ولی با توجه به وضعیت بازار و استقبال کاربران تصمیم‌ گرفته مانند گوشی P8 هوآوی که شب گذشته در شهر لندن رونمایی شد، به سراغ بدنه فلزی برود. اما  در اخبار اخیر نکته جالب توجه دیگری وجود دارد.

گفته می‌شود گوشی اکسپریا زد 4 سونی به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود که برای یک پرچمدار سال 2015 نمی‌تواند یک شگفتی به شمار رود. ولی نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد این اسکنر قرار است در دکمه پاور دستگاه تعبیه شود. چنین تصمیمی می‌تواند جالب باشد، البته اگر سونی به این فکر باشد که برای انجام این کار یا انگشت خود را روی آن بکشید یا از دکمه دیگری زیر نمایشگر برای بازکردن قفل گوشی یا تایید اعتبار پرداخت موبایلی استفاده کنید که ریسک آن کمتر شود.

باید بدانید گوشی دیگری به نام Saygus V-Squared با اسکنر اثر انگشت داخل دکمه پاور وجود دارد ولی باید ببینیم سونی چگونه می‌خواهد پیاده‌سازی فناوری اسکن اثر انگشت را بر روی بدنه باریک دستگاه خود مدیریت کند. انتظار می‌رود سونی از اکسپریا زد 4 در ماه سپتامبر رونمایی کند که احتمالا زمان دقیق آن پیش از رویداد IFA Expo 2015 برلین خواهد بود. در حالی که به نظر می‌رسد این کمپانی ژاپنی 31 فروردین ماه از گوشی اکسپریا Z3 Neo پرده‌برداری کند.

منبع: http://zoomit.ir
mohammad بازدید : 243 پنجشنبه 1394/02/03 نظرات (0)

اگر شما علاقه‌مند به استفاده از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل ویندوز هستید و جایگزین‌هایی مانند لینوکس را روی رایانه شخصی و لپ‌تاپ خود ترجیح می‌دهید، به این مسئله توجه کنید که برخی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ فقط می‌توانند مبتنی بر ویندوز ۱۰ فعالیت کنند و شما اجازه نصب سیستم‌عامل دیگری را روی آنها نخواهید داشت.اطلاعات بیشتر در ادامه...

mohammad بازدید : 607 پنجشنبه 1394/02/03 نظرات (0)

شرکت مایکروسافت تاکنون برنامه‌های محرمانه‌ای را برای بزرگ‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود دنبال می‌کرد و سرانجام یک از شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت برخی گمانه‌زنی‌ها در این زمینه را تایید کرد تا نقشه غول نرم‌افزاری جهان برای حرکت به جلو مشخص شود.


به گزارش ایتنا از رایورزبه نقل از زد.دی.نت، «لیزا سو» مدی عامل شرکت AMD طی کنفرانس اعلام کرد که مایکروسافت قصد دارد نخستین دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ را پایان ماه ژوئیه یعنی کمتر از سه ماه دیگر روانه بازار کند.

mohammad بازدید : 180 چهارشنبه 1394/02/02 نظرات (2)

گوگل به مناسبت روز زمین، Doodle جدیدی را در صفحه‌ی جستجوی قرار داده که تبدیل به یک کوئیز آنلاین می‌شود. با استفاده از این کوئیتز می‌توان در پایان دید که شخصیت کاربر به کدامیک از حیوانات نزدیک‌تر است.

mohammad بازدید : 284 چهارشنبه 1394/02/02 نظرات (0)

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ مدیر عامل شرکت AMD خانم Lisa Su اعلام کرد، مایکروسافت ویندوز ۱۰ را در ماه جولای 2015 منتشر خواهد کرد. به گفته مدیرعامل شرکت AMD یعنی خانم لیزاسو طی سه ماه آینده ویندوز ۱۰ به صورت رسمی وارد بازار می شود و افرادی که منتظر نسخه نهایی هستند تا سه ماه دیگر منتظر بمانند. عرضه ویندوز ۱۰ زمان بزرگ و مهمی برای شرکت AMD محسوب می شود چرا که علاقه مندان نیز به خاطر DX12 API همراه آن و پشتیبانی از تنظیمات سطح جزئیات مثل ۰_۱۲ دسترسی کمتر به GPU چیزی است که باید از خیلی وقت پیش قرار داده می شد. البته اظهارات خانم سو ممکن است دقیق نباشد زیرا مایکروسافت هنوز نظری درباره گفته های خانم سو نداشته این در حالی است که مایکروسافت هنوز تاریخ انتشار ویندوز ۱۰ را تایید نکرده است. تری میرسون رئیس ویندوز ۱۰ در ماه گذشته گفت: ویندوز ۱۰ در تابستان در 190 کشور و به 111 زبان در دسترس قرار خواهد گرفت.



در حالی که تا ورود این ویندوز به بازار تنها 3 ماه باقی مانده، مایکروسافت هنوز در حال انتشار آرام آرام ویژگی‌های جدید برای ویندوز ۱۰ پیش نمایش است. حتی مرورگر اختصاصی این ویندوز با نام رمز «اسپارتان» است و نام مشخصی ندارد و در مراحل ابتدایی طراحی قرار دارد. باید دید مایکروسافت می‌تواند در این زمان کم نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را آماده کند یا خیر. آیا مایکروسافت در زمانی که خانم لیزاسو تعیین کرده است ویندوز ۱۰ را بصورت رسمی و نسخه اصلی را معرفی می کند یا خیر؟ اگر گفته های مدیرعامل شرکت AMD صحیح باشد مایکروسافت زمان زیادی ندارد تا پروژه ویندز ۱۰ را هر چه سریعتر به سروسامان برساند در غیر این صورت باید منتظر ماند تا مایکروسافت خود تاریخ دقیق معرفی ویندوز ۱۰ را اعلام نماید تا تمامی شایعاتی مبنی بر انتشار ویندوز ۱۰ را خاتمه دهد.

mohammad بازدید : 241 یکشنبه 1394/01/02 نظرات (0)

تصاویر زیر بیش از هر چیز دیگری ما را به یاد «اتصالات بی انتها پورت یواس بی» (Infinite USB Connector) می اندازد،اما یواس بی پشت سر هم (Tandem USB) ایده ای متفاوت است در ادامه تصاویر بیشتری را مشاهده کنید...

mohammad بازدید : 186 شنبه 1394/01/01 نظرات (0)

در هفته گذشته اخباری منتشر شد که خبر از تغییرات جدید در صفحه نصب ویندوز ۱۰ می داد. حالا اولین تصویر از این صفحه به بیرون درز یافته. در تصویر بالا همانطور که مشاهده می کنید پورسه نصب به صورت یک دایره کامل می شود و ...

 

mohammad بازدید : 241 چهارشنبه 1393/12/27 نظرات (0)
اگر قرار است فلش دیسک کوچکی را هر روز با خود حمل کنیم، بهتر است که وسیله‌ای زیبا و جذاب را با خود همراه داشته باشیم. با هم به 15 مدل از جذاب‌ترین نمونه‌های USB Flash Disk ها نگاه می‌کنیم.

به گزارش جام جم کلیک: زندگی بدون فلش دیسک‌های usb تقریبا غیر ممکن شده است! هر کسی امروز حداقل یک یا دو عدد از این وسیله به‌دردبخور را همراه خود داشته و از آن استفاده می‌کند. البته مشکل این حافظه‌های کوچک، بعضا ظاهر خسته کننده‌شان است.

فلش دیسک‌ها به همان اندازه که مفید هستند، می‌توانند مضر هم باشند! این حافظه‌های کوچک، معمولا به سرعت آلوده به ویروس می‌شوند؛ یا ممکن است از سوی فردی برای ورود ویروس به یک مجموعه عظیم اطلاعاتی از آن استفاده شود. اکثر افراد از این وسیله برای انتقال سریع و یا تهیه نسخه پشتیبان از مقالات، عکس‌ها و فایل‌های شخصی‌شان بهره می‌برند.

اما ظاهر این فلش دیسک‌ها همیشه ساده و سرد بوده است! در این میان، هنرمندانی از سرتاسر دنیا سعی کرده‌اند تا با طرح‌های زیبا، جذاب و خاص این فلش دیسک را به یک همراه جالب تبدیل کنند. پس اگر قرار است فلش دیسک کوچکی را هر روز با خود حمل کنیم، بهتر است که وسیله‌ای زیبا و جذاب را با خود همراه داشته باشیم.

با هم به 15 مدل از جذاب‌ترین نمونه‌های Usb Flash Disk ها نگاه می‌کنیم.

mohammad بازدید : 204 چهارشنبه 1393/12/27 نظرات (0)

 

اگر قصد دارید در سال جدید برای خودتان یک پرچمدار بخرید، خوب است قبل از خرید قطعی، با بهترین‌ها و قدرتمندترین‌هایی که قرار است در سال 94 به بازار عرضه شوند آشنا شوید.

به گزارش جام جم کلیک: کم کم صدای پای بهار می‌آید و در حال وارد شدن به سال 1394 هستیم. در این مقاله قصد داریم تا برای شما گلچینی از بهترین گوشی‌های بازار که در سال 1394 معرفی و وارد بازار خواهند شد، معرفی کنیم تا اگر قصد دارید که در این سال برای خودتان یک پرچمدار بخرید، بهترین و قدرتمندترین‌ها را بشناسید.

منبع: آی‌تی رسان

mohammad بازدید : 128 دوشنبه 1393/12/04 نظرات (0)

 

Italy_SMALL

قانون‌گذاران ایتالیایی طرحی را برای ارائه اینترنت Wi-Fi رایگان در اماکن عمومی این کشور ارائه داده‌اند تا از این طریق اقتصاد این کشور را بهبود داده و فاصله خود را با سایر کشورهای اروپایی در زمینه دولت الکترونیک کاهش دهند.در ادامه بخوانید.

mohammad بازدید : 1622 جمعه 1393/11/17 نظرات (0)

امروزه تعداد گوشی‌هایی که از تراشه NFC استفاده می‌کنند و این سامانه را پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. (به طور مثال گوشي هاي هوشمند جديد) با استفاده از اين تراشه اطلاعات به صورت کد شده بین دو وسیله رد و بدل می‌شود.

 البته اگر گوشي شما جديد نيست، اين تراشه را مي توان خريد و بر روي باتري گوشي چسباند تا با ساده ترين گوشي هم اين تكنولوژي در دسترس شما باشد.

مهم‌ترین کاربرد NFC، پرداخت پول از طریق گوشی‌های هوشمند است. برای این منظور، کاربر اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خود را در گوشی ذخیره می‌کند و در زمان خرید، گوشی را به دستگاه NFC ‌خوان نزدیک می‌کند تا پرداخت انجام شود.

 بیشتر معاملات نیاز به تصدیق ندارند ولی در برخی موارد ممکن است فروشندگان در خواست تایید هویت کنند.

در ادامه درباره این فناوری و طریقه کارکرد آن بیشتر بدانید. 

mohammad بازدید : 247 چهارشنبه 1393/11/15 نظرات (0)

 

جابجایی امواج نامریی رادیو از طریق هوا می تواند زندگی شما را جالب تر و موثرتر کند.

با آغاز دهه ۱۹۹۰ تکنولوژی بلوتوث به مردم کمک کرد تا آزادانه هرچیزی را جابجا کنند بدون اینکه از اتصال به چیزی استفاده کنند. به عنوان مثال هدست بلوتوث بخرید و ارتباط تلفنی خود را با شخصی دیگر در حالی که تلفنتان در جیب و یا کیف دستی قرار دارد حفظ کنید.

همچنین بلوتوث قادر است تصاویر مورد علاقه را از دوربین به کامبیوتراز طریق هوا انتقال دهد. هنگامی که شما آماده هستید تا مشکلات کامپیوتر را حل کنید بلوتوث به عنوان دستگاه جانبی جایگزین کابل قوی بین پرینتر موس و کیبورد می شود. درک چند اصول پایه و کلی کمک می کند که از بلوتوث بطور امن و موثر استفاده کنید.

mohammad بازدید : 122 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود

برنامه‌های متفاوتی برای اسمارت فون و تبلت‌ها به بازار فناوری عرضه می‌شوند که گاهی با استقبال و گاهی با عدم استقبال مخاطبان مواجه می شوند.
 
اگر از آن دسته افرادی هستید که از اینستاگرام استفاده می کنید در ادامه مطلب درباره این اپلیکیشن بیشتر بدانید.

mohammad بازدید : 122 شنبه 1393/08/10 نظرات (0)

 

               لنوو

 

 

 

 

 

به نقل از ژورنال دو ژیک, لنوو Yoga Tablet 2 با ویندوز 8.1 را رونمائی کرد.

این تبلت 13 اینچی صفحه نمایش IPS لمسی و رزولیشن quad-HD 2560x1440px و پروسسور Atom Z3745 اینتل و چهار گیگابایت رم و اس دی دی 64 گیگابایت و پورت میکرو اس دی و وای فای B/G/N و بلوتوث 4.0 و پورت میکرو اچ دی ام ای و یک پورت میکرو یو اس بی و دوربینی در جلوی ان و باتری 12800 mAh و حدود یک کیلوگرم وزن دارد و قیمت ان حدود 700 دلار است.

منبع:ترفندستان

mohammad بازدید : 226 شنبه 1393/08/03 نظرات (0)

ویندوز 10 مایکرو سافت رونمایی شد

دانلود ویندوز 10

مایکروسافت در تاریخ 8 مهر نسخه‌ جایگزین ویندوز 8 را با نام ویندوز 10 رونمایی کرد.حال اولین نسخه‌ی رسمی اما آزمایشی از ویندوز ۱۰ برای دانلود ارائه شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8 به شمار می‌رود.

mohammad بازدید : 125 شنبه 1393/07/12 نظرات (0)

                           

ویندوز 10

 

به نقل از سایت خبری جام جم آنلاین    

مایکروسافت روز گذشته رسما از ویندوز 10 رونمایی کرد تا اخبار عرضه ویندوز 9 به پایان برسد.

مایکروسافت از عرضه آخرین ویندوزش با عنوان «Windows 10» خبر داده است. ویندوز 8، ویندوزی نبود که مخاطبان به آن علاقه مند باشند و دارای باگ هایی بود که کاربران را برای حذف ویندوز جدید و نصب ویندوزهای قبلی ترغیب می کرد.

سیستم عامل جدید با نام «Windows TH» یا «Windows One» نیز شناخته می شود. ویندوز 10 را ترکیبی از ویندوز 7 و 8 می دانند.در ادامه بخوانید.

mohammad بازدید : 98 چهارشنبه 1393/06/26 نظرات (0)

        

ثبت پیش‌فروش 4 میلیون گوشی هوشمند آیفون6 و آیفون6 پلاس در کمتر از 24 ساعت روی سایت‌ها و فروشگاه‌های اپل نشان می‌دهد استقبال بی‌نظیر مردم باعث ثبت رکورد تاریخی برای اپل شده است.

در ادمه بیشتر بخوانید.

mohammad بازدید : 145 دوشنبه 1393/06/24 نظرات (0)

در این میان نیم نگاهی به شرکت چینی هواوی خواهیم داشت که با همین روند جی ال ایکس وارد بازار شد و مدتی است گل سرسبد گوشی های هوشمند موجود در بازار شده است ، و در نمایشگاهی که در برلین با نام IFA 2014 روز های پیش برگزار شد با ارائه گوشی هوشمند فوق العاده ای با پردازنده ۸ هسته ای توانست توجه بسیاری از کاربران و تولید کنندگان گوشی های هوشمند را از آن خود نماید.

البته در این میان وظیفه ی تولید کننده هم از مصرف کننده کمتر نیست ، و باید تولید کننده هم مشتری مداری رو بگونه ای در نقشه راه خودش قرار دهد که کاربران هم در مقابل این احترام مطمئنا پاسخ این حرکت رو خواهند داد.

و در ادامه نگاهی به بازار گوشی های هوشمند در ایران می اندازیم.

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
تک ترفند،ترفند کامپیوتر و اینترنت،آموزش نرم افزار های کامپیوتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترفند های سایت چند درصد مفید واقع شده است؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 667
  • بازدید ماه : 2,914
  • بازدید سال : 19,472
  • بازدید کلی : 237,407