loading...
تک ترفند,ترفند کامپیوتر,آموزش کامپیوتر و اینترنت,اخبار موبایل و کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 515 یکشنبه 1393/12/03 نظرات (0)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته کتیا

در این پست که شامل ۸ قسمت می باشد سری ۶ این آموزش که محیط Shape Design می باشد که مربوط به طراحی و مدلسازی سطوح پیچیده می باشد و محیط های ورق کاری قطعات می باشد.

برای دانلود این فایل به صورت PDF به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

mohammad بازدید : 949 یکشنبه 1393/12/03 نظرات (0)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته کتیا

در این پست فایل آموزش محیط آنالیز کتیا را برای شما آماده کردم

محیط آنالیز نرم افزار کتیا" target="_blank">کتیا محیطی بسیار جالب و تامل برانگیز که می توانید آنالیز های استاتیکیو مودال و ارتعاش اتفاقی و کمانشی و تحلیل دینامیکی قطعات را محاسبه کنید،میزان نیرو های وارد شده به قطعه و چند مورد دیگر را نیز مشاهده نمایید که در قالب یک فایل PDF و دانلود لینک مستقیم ارایه شده است.

در ادامه مطلب می توانید این فایل را دانلود نمایید.

mohammad بازدید : 207 یکشنبه 1393/11/19 نظرات (0)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته <a href=کتیا" target="_blank">کتیا" align=baseline src="http://s2.freeupload.ir/i/00067/z3r1vtae4hnr.png" width=347 height=534>

در این مطلب سری چهارم آموزش کتیا" target="_blank">کتیا رو برای شما کاربرانی که دوست دارید نرم افزار کتیا v5 را یاد بگیرید قرار دادم و همان طور که در قسمت های قبل گفتم این آموزش به صورت PDF بوده و آموزش کاملی از نرم افزار کتیا را برای شما خواهد داشت،شما در این 8 قسمت از آموزش کتیا تمامی اصول نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی در کتیا را به صورت کامل خواهید دید و امیدوارم از این آموزش استفاده کافی را ببرید.

در ادامه این قسمت آموزش مدلسازی سه بعدی در کتیا و طریقه Draft گرفتن و Drafting این نرم افزار را خواهید دید.

mohammad بازدید : 328 جمعه 1393/08/23 نظرات (0)

آموزش اسمبل دیزاین در کتیا

امروز آموزش اسمبل دیزاین در کتیا" target="_blank">کتیا را برای شما آماده کردم که قسمت مهمی در مونتاژ قطعات می باشد،در قسمت Assembly Design شما می توانید قطعات را روی یک دیگر مونتاز کرده و بسیاری از عیب های قطعه ی خود را پیدا کنید،همان طور که در شکل بالا می بینید یک سیلندر یا جک را مونتاز شده که یک قابلیت بسیار عالی نرم افزار کتیا" target="_blank">کتیا این است که قابلیت تبدیل به فایل PDF را دارد،شما می توانید این فایل آموزشی که به صورت PDF برای شما عزیزان آماده کردیم را از ادامه همین مطلب دانلود نمایید.

پیشنهاد ما برای شما این است که دانلود قسمت های قبلی آموزش کتیا را از همین سایت می توانید دانلود کنید،چون نرم افزار کتیا یادگیری آن به صورت پله ای است.

آموزش کتیا در 8 قسمت می باشد که در چند روز آینده سری های بعدی را ارایه خواهیم کرد،منتظر سری های بعدی باشید.

mohammad بازدید : 269 چهارشنبه 1393/08/14 نظرات (1)

                          آموزش مدل سازی سه بعدی در کتیا

در این پست سری ۲کتاب آموزش مدلسازی سه بعدی کتیا" target="_blank">کتیا v5 را برای شما کاربران عزیز قرار دادیم در این بخش از این کتاب که سری دوم آموزش کتیا" target="_blank">کتیا می باشدو توضیحاتی در قسمت مدلسازی سه بعدی کتیا که قسمت سه بعدی نقشه کشی در محیط نرم افزار کتیا می باشد را برای شما قرار دادیم و همچنین از کسانی که علاقه مند به نقشه کشی می باشند نرم افزار کتیا که بهترین نرم افزار نقشه کشی است را می توانم معرفی کنم که با محیط گرافیکی بسیار زیبا و نسبتا راحت دارد که می توان بسیاری از نقشه های پیچیده و سنگین را به کمک این نرم افزار قدرتمند طراحی کرد.در ادامه مطلب می توانید این کتاب pdf را بدون پسورد دانلود نمایید.

کاربران گرامی برای مشاهده تمامی مطالب آموزشی این سایت باید عضو باشید.برای عضویت کافی است در قسمت عضویت در بالای سایت عضو شوید.

mohammad بازدید : 202 جمعه 1393/06/07 نظرات (0)

                                               آموزش <a href=کتیا" target="_blank">کتیا" align=baseline src="http://s1.freeupload.ir/i/00035/xsut2m65hyrk.png">

در این پست کتاب آموزش مقدماتی کتیا" target="_blank">کتیا v5 را برای شما کاربران عزیز قرار دادیم در این بخش از این کتاب که سری یکم آموزش کتیا می باشدو توضیحاتی در قسمت sketcher کتیا که قسمت دوبعدی نقشه کشی در محیط نرم افزار کتیا می باشد را برای شما قرار دادیم و همچنین از کسانی که علاقه مند به نقشه کشی می باشند نرم افزار کتیا که بهترین نرم افزار نقشه کشی است را می توانم معرفی کنم که با محیط گرافیکی بسیار زیبا و نسبتا راحت دارد که می توان بسیاری از نقشه های پیچیده و سنگین را به کمک این نرم افزار قدرتمند طراحی کرد.در ادامه مطلب می توانید این کتاب pdf را بدون پسورد دانلود نمایید.

کاربران گرامی برای مشاهده تمامی مطالب آموزشی این سایت باید عضو باشید.برای عضویت کافی است در قسمت عضویت در بالای سایت عضو شوید.

درباره ما
Profile Pic
تک ترفند،ترفند کامپیوتر و اینترنت،آموزش نرم افزار های کامپیوتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترفند های سایت چند درصد مفید واقع شده است؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 2,892
  • بازدید سال : 19,450
  • بازدید کلی : 237,385