loading...
تک ترفند,ترفند کامپیوتر,آموزش کامپیوتر و اینترنت,اخبار موبایل و کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 218 پنجشنبه 1394/02/10 نظرات (0)

 

شاید مطالب زیادی در اینترنت دیده باشید که افزایش بازدید و یا افزایش پیچ رنگ گوگل و ...

من امروز چند روش کاربردی و حرفه ای و چکیده شده رو برای شما قرار دادم و آنچه که بتونید بازدید سایتتون رو با مطالب مفید و خاص بالا ببرید و بعد یه مدت بازدیدتون پایین نیاد، در ادامه بخوانید.

mohammad بازدید : 293 سه شنبه 1394/02/08 نظرات (0)

در صورتی که دستگاه، درایو یا پارتیشن خارجی شما از طریق پروتکل USB Mass Storage به سیستم متصل شده، در حالت ایده‌آل لازم است پیش از جداسازی آن را بصورت ایمن و از طریق سیستم‌عامل Eject کنید. البته همانطور که در ادامه خواهیم گفت، این مساله وابستگی بسیاری به سیستم‌عامل مورد استفاده‌ی شما خواهد داشت. این مساله حتی در زمانی که واقعا در حال کار کردن با دستگاه خارجی نیستید نیز صدق می‌کند.

 

mohammad بازدید : 263 پنجشنبه 1394/02/03 نظرات (0)

اگر 15 سال پیش را به خاطر داشته باشید استفاده از اینترنت برای ما به نحوی انجام می‌شد که نوع مرورگر وب و یا نجوه دسترسی به وب‌سایت‌های مختلف تفاوتی در کارکرد نداشت زیرا سرعت اینترنت به اندازه‌ای پایین بود که در تمام شرایط، خروجی کار برای ما یکسان بود ولی با سرعت گرفتن اینترنت و پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری به تدریج مباحث مختلفی برای استفاده از این پدیده مطرح شد که یکی از مهم‌ترین موارد موثر در سرعت ارتباط ، استفاده از یک مرورگر وب درست بود. البته این پدیده با استفاده از تلفن‌های همراه برای اتصال به اینترنت وارد مرحله جدیدی از اهمیت شد.

mohammad بازدید : 235 چهارشنبه 1394/02/02 نظرات (0)

نکته خوب درباره ویندوز این است که از ابزارهای حرفه‌ای و عالی برخوردار است که به واسطه آن‌ها می‌توانید هر گونه ‌می‌خواهید، سیستم‌عامل را هدایت کنید؛ اما نکته بد ماجرا اینجاست که بیشتر این ابزار‌ها مخفی و نا‌شناس ‌مانده‌اند. پس بگذارید سه نمونه از این ابزار‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

بسیاری از ابزارهای ویندوز به رغم کاربرد اساسی که می‌توانند داشته باشند، در دل ویندوز تنها می‌مانند و فقط کاربران حرفه‌ای و آن هم به فراخور موقعیت از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

این ابزار‌ها یا در دل ویندوز پنهان هستند، یا به سادگی قابل‌دسترسی نیستند و یا اگر هم در دسترس هستند،‌ کاربران به آن بی‌توجهی ندارند.

 

ما در اینجا می‌خواهیم شما را با چهار نمونه از این ابزار‌ها که کاربرد حرفه‌ای داشته و هر کاربر حرفه ویندوز باید از آن‌ها آگاه باشد، آشنا سازیم.

 

mohammad بازدید : 278 چهارشنبه 1394/01/26 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید PDF یکی از رایج‌ترین فرمت‌ها برای انتقال فایل‌های متنی و اسناد از رایانه‌ای به رایانه‌ دیگر است که مهم‌ترین مشخصه‌ آن حفظ اطلاعات و الگوی طرح اولیه در تمام رایانه‌ها و دستگاه‌هایی است که به‌نمایش درمی‌آید.برای ویرایش فایل pdf با آفیس ادامه مطلب را دنبال کنید.

mohammad بازدید : 288 جمعه 1394/01/07 نظرات (0)


اگر بخواهیم رایانه را به یک انسان تشبیه کنیم، گزینه‌های مشابه زیادی را می‌توان مثال زد. رایانه‌ها نیز مانند انسان‌ها به ویروس‌ها آلوده می‌شوند، ممکن است چربی خون یا قندشان بالا برود، قلبشان آسیب ببیند و در مواردی حتی آلزایمر هم بگیرند. البته گاهی این آلزایمر رایانه‌ای موجب می‌شود از هر فایل چند نسخه روی هارد‌دیسک شما ذخیره شود. دوست دارید با این بیماری‌ها بیشتر آشنا شوید و برای درمان آنها اقدام کنید...

 

mohammad بازدید : 381 جمعه 1393/12/29 نظرات (0)

 

ساخت ایمیل در یاهو برای همه کاربران اینترنت رایگان است، داشتن حداقل یک ایمیل برای کاربران اینترنت ضروری به نظر میرسد مثلا در ثبت نام در سایت ها و دریافت خبر ها بر روی ایمیل و بسیاری از کار های دیگر نیاز است.

اگر دوست دارید یک ایمیل در یاهو برای خود بسازید در این بخش در کمتر از چند دقیقه می توانید برای خود یک ایمیل یاهو داشته باشید.اگر سوالی برایتان پیش آمد در قسمت نظرات کامنت بگذارید تا به سوال هایتان پاسخ دهیم.

mohammad بازدید : 339 جمعه 1393/12/22 نظرات (0)

اکثر اسلایدهای پاورپوینت تنها از متن و نهایتاً تصویر تشکیل شده ‏اند.ما در این گزارش قصد داریم نحوه قرار دادن کلیپ ‏های فلش با فرمت SWF در اسلایدهای پاورپوینت را به شما آموزش دهیم.امیدوارم این مطلب به کارتان بیاید و یک پاور پوینت قابل قبولی درست کنید.

mohammad بازدید : 161 جمعه 1393/12/22 نظرات (0)

امروز قابلیت جدیدی از فایرفاکس برای شما کاربران معرفی می کنیم که تا کنون از آن استفاده نکرده اید یا اینکه از آن بی خبر بوده اید پس همراه ما باشید و از این قابلیت جدید استفاده کنید.

mohammad بازدید : 247 جمعه 1393/12/22 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم که به شما نحوه استفاده صحیح از آنتی ویروس مایکروسافت را آموزش دهیم. نکته قابل تامل این است که با اینکه قبلا هم گفته شد که در بین آنتی ویروس های موجود در بازار، آنتی ویروس شرکت مایکروسافت به عنوان نقطه صفر شناخته می شود اما مطمئنا از آنتی ویروسی مانند نود۳۲ که اغلب کاربران ایرانی از نسخه کرک شده آن استفاده می کنند بهتر است و توصیه ما استفاده از آنتی ویروس مایکرو سافت می باشد.

 

در این مطلب قصد داریم راهکارهایی برای استفاده بهتر از این آنتی ویروس را به شما آموزش دهیم، پس با ما باشید.

mohammad بازدید : 270 سه شنبه 1393/12/19 نظرات (0)

 


کرک کردن دانلود منیجر خیلی مهمه چون نرم افزاری هستش که دایما با اینترنت سر و کار داره و اگر کرک نشه به مشکل برمیخورید یا فایلتون دانلود نمیشه و با پیغام های زیاد دانلود منیجر رو به رو میشید.

خوب اینجا یه روش سریع کرک کردن رو برای شما به صورت تصویری قرار میدم که در کمتر از یک دقیقه میتونید دانلود منیجر رو کرک کنید.

در ادامه می توانید با این ترفند در کمتر از یه دقیقه دانلود منیجر رو کرک کنید.

mohammad بازدید : 154 پنجشنبه 1393/11/23 نظرات (0)

در این پست آموزش آپدیت آنتی ویروس node 32رو برای شما عزیزان آماده کردم تا دیگه این قدر دردسر آپدیت به صورت آفلاین رو نداشته باشید.

در این آموزش به صورت کاملا ساده وتوضیح داده شده و سعی کردم خیلی راحت و سریع این آموزش رو قرار بدم تا راحت تر بتونید این کار رو انجام بدهید

آموزش آپدیت نود32 رو سریع و همراه با تصویر برایتان قرار دادم در ادامه ان بخش می توانید مشاهده نمایید.

مزایا:

آپدیت سریع تر

مصرف کمتر از حجم اینترنت

آپدیت آنی با زمان کمتر

mohammad بازدید : 192 یکشنبه 1393/11/19 نظرات (0)

دنیای امروز دنیایی مجازی در قدم توا و بعد واقعیست.از این نظر شبکه های اجتماعی زیادی پدید امده اند.یکی از شبکه هایی که برای اشتراک عکس و فیلم است اینستاگرام نام دارد.ما در اموزش های گذشته چگونگی ثبت نام و چگونگی اپلود فیلم را اموزش دادیم. اما برای دانلود فیلم ها چه کاری باید انجام داد؟برای این کار روش های مختلفی است که ما به معرفی تک تک انها می پردازیم.

mohammad بازدید : 176 یکشنبه 1393/11/19 نظرات (0)


بدون شک فیس‌بوک بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان به شمار می‌رود و روزانه هزاران و یا میلیون‌ها کاربر را به خود مشغول می‌کند. در کشور ما نیز کاربران فیس‌بوک به نسبت سرویس‌های دیگری نظیر توییتر و اینستاگرام بیشتر می‌باشد.

اما آیا برای مشاهده فعالیت‌های دوستان خود و رویدادها‌ی زندگی‌ آن‌ها در فیس‌بوک حتما صفحه این شبکه را باز نماییم؟ اگر بخواهیم رویدادها و عکس‌های آشنایان را بدون پیشنهاد‌های فیس‌بوک نظیر دعوت به بازی، عضویت در گروه‌های مختلف و یا کسانی که احتمالا می‌شناسیم را بررسی نماییم چطور؟ نگران نباشید! خوشبختانه برای این کار راه‌هایی وجود دارد. در این مقاله راهکار های خود در این زمینه را ارائه خواهیم کرد.

mohammad بازدید : 246 جمعه 1393/11/17 نظرات (0)

در این مطلب قصد دارم یه ترفند جالب و کاربردی که بتونید سرعت بالا آمدن ویندوز و یا بوت شدن آن را بیشتر کنید و با این ترفند اگر ویندوز شما ۱۰ ثانیه طول می کشید تا بالا بیاید با این ترفند سرعت حدودا به نصف مثلا ۵ ثانیه طول بکشد و وقتی ویندوزتان بالا آمد نرم افزار هایی به طور اتوماتیک اجرا می شوند،می توانید جلوی این برنامه ها را بگیرید.

در این مطلب سعی کردم خیلی خلاصه و واضح توضیح بدم،امیدوارم از این ترفند لذت ببرید.

بااین ترفند می تونید سرعت بالا آمدن ویندوز را به صورت چشمگیری مشاهده کنید،اگر هم سوالی در رابطه با این موضوع داشتید در قسمت نظرات مطرح کنید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

mohammad بازدید : 152 جمعه 1393/11/17 نظرات (0)

در این مطلب مجموعه ای از کد های مخفی گوشی های اندروید که برای دریافت اطلاعات سخت افزاری گوشی و تست امکانات گوشی و چند قابلیت ویژه گوشی ها را می توانید توسط این کد ها مشاهده نمایید.

*#*#4636#*#*
با تايپ اين کد در گوشي اندرويدي خود، مي توانيد اطلاعات تلفن، اطلاعات باطري، تاريخچه کارکرد باطري و وضعيت کاربري آن را ببينيد.

 *#*#7780#*#*
با اين کد گوشي شما factory data reset مي شود، يعني اينکه موبايل به تنظيمات پيش فرض کارخانه برمي گردد و اين اطلاعات از درون آن حذف مي شوند: اکانت هاي گوگل که روي موبايل تعريف شده يا با آن در ارتباط باشند تنظيمات و اطلاعات ذخيره شده در اپليکيشن ها و سيستم اپليکيشن هاي دانلود شده اما اين دستور کاري به برنامه هاي سيستمي، اپليکيشن ها و همچنين اطلاعات کارت حافظه ندارد.

 *#*#34971539#*#*
اين کد اطلاعاتي درباره دوربين گوشي را به شما نشان داده و گزينه هاي زير را هم در اختيارتان مي گذارد: آپديت فريم وير دوربين در ايميج (هيچ گاه اين گزينه را امتحان نکنيد) آپديت فريم وير دوربين روي کارت حافظه SD نمايش ورژن فريم ور دوربين شمارش تعداد آپديت فريم ور

*#*#7594#*#*
اين دستور، عملکرد دکمه قطع مکالمه/پاور (End Call/Power) را تغيير مي دهد. شما مي توانيد شيوه عملکرد اين کليد به خصوص را خودتان تنظيم کنيد.

 *#*#273283*255*663282*#*#*
اين کد به شما امکان پشتيبان گيري از فايل هاي چند رسانه اي همچون عکسها، فيلم ها، آهنگ ها و يادداشت هاي صوتي را مي دهد

کد های بیشتر در ادامه مطلب

mohammad بازدید : 247 چهارشنبه 1393/11/15 نظرات (0)

 

جابجایی امواج نامریی رادیو از طریق هوا می تواند زندگی شما را جالب تر و موثرتر کند.

با آغاز دهه ۱۹۹۰ تکنولوژی بلوتوث به مردم کمک کرد تا آزادانه هرچیزی را جابجا کنند بدون اینکه از اتصال به چیزی استفاده کنند. به عنوان مثال هدست بلوتوث بخرید و ارتباط تلفنی خود را با شخصی دیگر در حالی که تلفنتان در جیب و یا کیف دستی قرار دارد حفظ کنید.

همچنین بلوتوث قادر است تصاویر مورد علاقه را از دوربین به کامبیوتراز طریق هوا انتقال دهد. هنگامی که شما آماده هستید تا مشکلات کامپیوتر را حل کنید بلوتوث به عنوان دستگاه جانبی جایگزین کابل قوی بین پرینتر موس و کیبورد می شود. درک چند اصول پایه و کلی کمک می کند که از بلوتوث بطور امن و موثر استفاده کنید.

mohammad بازدید : 122 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود

برنامه‌های متفاوتی برای اسمارت فون و تبلت‌ها به بازار فناوری عرضه می‌شوند که گاهی با استقبال و گاهی با عدم استقبال مخاطبان مواجه می شوند.
 
اگر از آن دسته افرادی هستید که از اینستاگرام استفاده می کنید در ادامه مطلب درباره این اپلیکیشن بیشتر بدانید.

mohammad بازدید : 242 سه شنبه 1393/10/30 نظرات (0)

شاید هنگام کار با کامپیوتر مجبور به ترک کردن سیستم خود باشید و نمی خواهید در این هنگام رایانه خود را خاموش کنید و در یک بلاتکلیفی قرار می گیرید.

قفل کردن صفحه دسکتاپ با یک کلیک

 و یا شاید در یک هنگام شخصی می خواهد وارد سیستم شما شود و شما زمان آن را ندارید که سیستم خود را خاموش یا قفل نماید بنابراین مجبور هستید سیستم خود را با نگه داشتن دکمه خاموش که بر روی کیس می باشد اقدام به خاموش کردن نماید که این خود برای رایانه مفید نمی باشد و در برخی مواقع اشکالاتی به وجود می آورد. اما یک راهکار بسیار آسان برای کاربران داریم.

mohammad بازدید : 287 یکشنبه 1393/10/28 نظرات (0)


نرم افزار بازیابی اطلاعات, بازیابی عکس ها

شاید برای شما هم بسیار پیش‌آمده باشد که عکس‌های موجود در مموری کارت گوشی تلفن همراه یا دیگر ابزارهای الکترونیکی خود را اشتباهاً پاک کرده باشید و یا به علت نقص فنی و ایرادهای نرم افزاری تصاویر موجود بر روی کارت حافظه شما پاک شده باشد.

بسیاری افراد در این مواقع کار را تمام شده می‌دانند. اما باید بدانید که راه‌های زیادی برای بازگردانی تصاویر و فایل‌های از دست رفته شما وجود دارد که در ادامه به یکی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
تک ترفند،ترفند کامپیوتر و اینترنت،آموزش نرم افزار های کامپیوتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترفند های سایت چند درصد مفید واقع شده است؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 614
  • بازدید ماه : 2,861
  • بازدید سال : 19,419
  • بازدید کلی : 237,354