loading...
تک ترفند,ترفند کامپیوتر,آموزش کامپیوتر و اینترنت,اخبار موبایل و کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 546 شنبه 1394/02/05 نظرات (0)

 

Sony Xperia Z4
آنقدر اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سونی زیاد است که واقعا باورکردن برخی از آنها سخت و دشوار شده است. امروز نیز اطلاعاتی فاش‌شده که نشان می‌دهد اکسپریا زد 4 سونی نه تنها به بدنه فلزی، بلکه به اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور خود مجهز خواهد شد.
 

ظاهرا سونی که برای اولین بار در محصولات سری Z خود از شیشه استفاده کرده بود، با اینکه می توانست همچون گلکسی اس 6 سامسونگ فلزی و شیشه ای باشد ولی با توجه به وضعیت بازار و استقبال کاربران تصمیم‌ گرفته مانند گوشی P8 هوآوی که شب گذشته در شهر لندن رونمایی شد، به سراغ بدنه فلزی برود. اما  در اخبار اخیر نکته جالب توجه دیگری وجود دارد.

گفته می‌شود گوشی اکسپریا زد 4 سونی به اسکنر اثر انگشت مجهز می‌شود که برای یک پرچمدار سال 2015 نمی‌تواند یک شگفتی به شمار رود. ولی نکته جالب اینجاست که به نظر می‌رسد این اسکنر قرار است در دکمه پاور دستگاه تعبیه شود. چنین تصمیمی می‌تواند جالب باشد، البته اگر سونی به این فکر باشد که برای انجام این کار یا انگشت خود را روی آن بکشید یا از دکمه دیگری زیر نمایشگر برای بازکردن قفل گوشی یا تایید اعتبار پرداخت موبایلی استفاده کنید که ریسک آن کمتر شود.

باید بدانید گوشی دیگری به نام Saygus V-Squared با اسکنر اثر انگشت داخل دکمه پاور وجود دارد ولی باید ببینیم سونی چگونه می‌خواهد پیاده‌سازی فناوری اسکن اثر انگشت را بر روی بدنه باریک دستگاه خود مدیریت کند. انتظار می‌رود سونی از اکسپریا زد 4 در ماه سپتامبر رونمایی کند که احتمالا زمان دقیق آن پیش از رویداد IFA Expo 2015 برلین خواهد بود. در حالی که به نظر می‌رسد این کمپانی ژاپنی 31 فروردین ماه از گوشی اکسپریا Z3 Neo پرده‌برداری کند.

منبع: http://zoomit.ir
mohammad بازدید : 204 چهارشنبه 1393/12/27 نظرات (0)

 

اگر قصد دارید در سال جدید برای خودتان یک پرچمدار بخرید، خوب است قبل از خرید قطعی، با بهترین‌ها و قدرتمندترین‌هایی که قرار است در سال 94 به بازار عرضه شوند آشنا شوید.

به گزارش جام جم کلیک: کم کم صدای پای بهار می‌آید و در حال وارد شدن به سال 1394 هستیم. در این مقاله قصد داریم تا برای شما گلچینی از بهترین گوشی‌های بازار که در سال 1394 معرفی و وارد بازار خواهند شد، معرفی کنیم تا اگر قصد دارید که در این سال برای خودتان یک پرچمدار بخرید، بهترین و قدرتمندترین‌ها را بشناسید.

منبع: آی‌تی رسان

mohammad بازدید : 122 سه شنبه 1393/11/07 نظرات (0)

اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود

برنامه‌های متفاوتی برای اسمارت فون و تبلت‌ها به بازار فناوری عرضه می‌شوند که گاهی با استقبال و گاهی با عدم استقبال مخاطبان مواجه می شوند.
 
اگر از آن دسته افرادی هستید که از اینستاگرام استفاده می کنید در ادامه مطلب درباره این اپلیکیشن بیشتر بدانید.

mohammad بازدید : 98 چهارشنبه 1393/06/26 نظرات (0)

        

ثبت پیش‌فروش 4 میلیون گوشی هوشمند آیفون6 و آیفون6 پلاس در کمتر از 24 ساعت روی سایت‌ها و فروشگاه‌های اپل نشان می‌دهد استقبال بی‌نظیر مردم باعث ثبت رکورد تاریخی برای اپل شده است.

در ادمه بیشتر بخوانید.

mohammad بازدید : 145 دوشنبه 1393/06/24 نظرات (0)

در این میان نیم نگاهی به شرکت چینی هواوی خواهیم داشت که با همین روند جی ال ایکس وارد بازار شد و مدتی است گل سرسبد گوشی های هوشمند موجود در بازار شده است ، و در نمایشگاهی که در برلین با نام IFA 2014 روز های پیش برگزار شد با ارائه گوشی هوشمند فوق العاده ای با پردازنده ۸ هسته ای توانست توجه بسیاری از کاربران و تولید کنندگان گوشی های هوشمند را از آن خود نماید.

البته در این میان وظیفه ی تولید کننده هم از مصرف کننده کمتر نیست ، و باید تولید کننده هم مشتری مداری رو بگونه ای در نقشه راه خودش قرار دهد که کاربران هم در مقابل این احترام مطمئنا پاسخ این حرکت رو خواهند داد.

و در ادامه نگاهی به بازار گوشی های هوشمند در ایران می اندازیم.
mohammad بازدید : 210 پنجشنبه 1393/06/06 نظرات (0)

اولین عکس از آیفون ۶ منتشر شد

یکی از شرکتهای شریک اپل در چین تصویر آیفون شش را منتشر کرد.

حفظ اسرار درباره آیفون شش این روزها کار آسانی نیست زیرا همه روزه شایعات زیادی درباره پرچمداری بعدی اپل در فضای مجازی منتشر می‌شود.

در حال حاضر همه متقاعد شده‌اند که تدابیر امنیتی شرکت اپل دیگر مثل گذشته نیستند. تازه‌ترین مطلب درباره آیفون 6 تصویری از این گوشی است که در چین منتشر شده است.

شرکت "چاینا تلکام" که یکی از بزرگترین شرکای اپل به حساب می‌آید، تصویر آیفون 6 را در وبسایت خود منتشر کرده است. البته این شرکت بعدا این پوستر را از سایت خود برداشت ولی همان زمان اندک کافی بود تا این عکس به طور گسترده در اینترنت پخش شود.

در این عکس آیفون شش در سه رنگ نقره ای، مشکی و طلایی دیده می‌شود. این گوشی به صورت فقل گشایی شده توسط این اپراتور عرضه خواهد شد. چاینا تلکام تاکنون آیفون را به صورت قفل گشایی شده نفروخته است و اولین بار است که این کار را انجام می‌دهد.

اپل قرار است در مراسمی در 9 سپتامبر از آیفون شش رونمایی کند و تا زمان پی بردن به تمام جزئیات درباره این گوشی چیزی نمانده است.

آیفون 6

mohammad بازدید : 137 یکشنبه 1393/04/22 نظرات (0)

iphon6

در تازه ترين خبر درز کرده در سايتهاي چيني آمده است: آيفون6 سريعترين سي پي يوي جهان را خواهد داشت.
 
اپل با تمرکز روي جديدترين تراشه خود موسوم به A8 SoC با معماري 64 بيتي که به صورت 20 نانومتري ساخته شده سريعترين سرعت را روي گوشي هاي هوشمندعرضه خواهد کرد.در ادامه مطلب عکس هایی از سخت افزار این گوشی باورنکردنی را مشاهده کنید.

mohammad بازدید : 123 جمعه 1393/04/13 نظرات (0)
<a href=تصاویر اکسپریا Z3 و Z3 کامپکت فاش شد" src="http://www.zoomit.ir/media/k2/items/cache/d23a0ee822092c1d13c98a430f805401_XL.jpg">
mohammad بازدید : 156 دوشنبه 1393/04/09 نظرات (0)

نوکیا ایکس 2 معرفی شد: صفحه‌نمایش 4.3 اینچی، دوربین بهتر و پردازنده قوی‌تر
از آن‌جایی که اولین گوشی‌های اندرویدی نوکیا یعنی X و XL به علت قیمت پایین محبوبیت بالایی کسب کردند حالا نوکیا X2 را هم معرفی کرده است. ایکس 2 هم قرار است با مشخصاتی متوسط و قیمت جذاب عرضه شود.در ادامه مطلب بخوانید.

درباره ما
Profile Pic
تک ترفند،ترفند کامپیوتر و اینترنت،آموزش نرم افزار های کامپیوتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترفند های سایت چند درصد مفید واقع شده است؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 2,857
  • بازدید سال : 19,415
  • بازدید کلی : 237,350