loading...
تک ترفند,ترفند کامپیوتر,آموزش کامپیوتر و اینترنت,اخبار موبایل و کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 263 پنجشنبه 1394/02/03 نظرات (0)

اگر 15 سال پیش را به خاطر داشته باشید استفاده از اینترنت برای ما به نحوی انجام می‌شد که نوع مرورگر وب و یا نجوه دسترسی به وب‌سایت‌های مختلف تفاوتی در کارکرد نداشت زیرا سرعت اینترنت به اندازه‌ای پایین بود که در تمام شرایط، خروجی کار برای ما یکسان بود ولی با سرعت گرفتن اینترنت و پیشرفت سیستم‌های کامپیوتری به تدریج مباحث مختلفی برای استفاده از این پدیده مطرح شد که یکی از مهم‌ترین موارد موثر در سرعت ارتباط ، استفاده از یک مرورگر وب درست بود. البته این پدیده با استفاده از تلفن‌های همراه برای اتصال به اینترنت وارد مرحله جدیدی از اهمیت شد.

mohammad بازدید : 832 سه شنبه 1394/01/25 نظرات (0)

 

وقتی فایلی مثل فایل کرک یک بازی رو در قسمت نصب کپی می کنید یا هر فایل نرم افزاری آنتی ویروس پیغامی مبنی بر ویروس بودن فایل رو نشون می دهد.اگه می خواهید دچار این مشکل نشوید این فایل رو باید به آنتی ویروس بشناسانید.

اگه به چنین مشکلی برخورد کردید با حتما این ترفند رو دنبال کنید.

خوب  سعی کردم خیلی راحت توضیح بدم تا متوجه بشید راه حلش یکم طولانیه ولی اگه درست پیش برید مشکلی پیش نمیاد.

برای این کار باید اول آنتی ویروس رو غیرفعال کنید و فایل رو بازیابی کنید...

mohammad بازدید : 247 جمعه 1393/12/22 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم که به شما نحوه استفاده صحیح از آنتی ویروس مایکروسافت را آموزش دهیم. نکته قابل تامل این است که با اینکه قبلا هم گفته شد که در بین آنتی ویروس های موجود در بازار، آنتی ویروس شرکت مایکروسافت به عنوان نقطه صفر شناخته می شود اما مطمئنا از آنتی ویروسی مانند نود۳۲ که اغلب کاربران ایرانی از نسخه کرک شده آن استفاده می کنند بهتر است و توصیه ما استفاده از آنتی ویروس مایکرو سافت می باشد.

 

در این مطلب قصد داریم راهکارهایی برای استفاده بهتر از این آنتی ویروس را به شما آموزش دهیم، پس با ما باشید.

mohammad بازدید : 154 پنجشنبه 1393/11/23 نظرات (0)

در این پست آموزش آپدیت آنتی ویروس node 32رو برای شما عزیزان آماده کردم تا دیگه این قدر دردسر آپدیت به صورت آفلاین رو نداشته باشید.

در این آموزش به صورت کاملا ساده وتوضیح داده شده و سعی کردم خیلی راحت و سریع این آموزش رو قرار بدم تا راحت تر بتونید این کار رو انجام بدهید

آموزش آپدیت نود32 رو سریع و همراه با تصویر برایتان قرار دادم در ادامه ان بخش می توانید مشاهده نمایید.

مزایا:

آپدیت سریع تر

مصرف کمتر از حجم اینترنت

آپدیت آنی با زمان کمتر

mohammad بازدید : 172 چهارشنبه 1393/09/26 نظرات (0)

هر وقت که صحبت از گسترش فناوری و پیشرفت ابزارهای دیجیتال در زندگی روزمره می شود در کنار آن یک بحث دیگر با نام امنیت در جهان مجازی هم مطرح می شود. همه کاربران و متخصصان به اتفاق اعتقاد دارند که جهان مجازی بدون داشتن امنیت کافی، به هیچ عنوان دوام نخواهد آورد.


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این که کاربران به فناوری های اینترنتی و مجازی اعتماد کنند و پایه زندگی خود را براساس به کار گیری این دسته از فناوری ها قرار دهند، مستلزم این امر است که به میزان کافی برایشان امنیت وجود داشته باشد.اگر شما به محلی پا بگذارید که دائما مورد حمله یا سرقت قرار گرفته و احساس آرامش نداشته باشید، مسلما در عرض کوتاه ترین زمان ممکن آن مکان را ترک خواهید کرد. اهمیت غیر قابل انکار مقوله امنیت باعث شده است تا کارشناسان و متخصصانی در قالب تیم ها و شرکت های قدرتمند و نام آشنا تمام فعالیت خود را به همین زمینه محدود کنند و به صورت اختصاصی در زمینه امنیت به تحقیق و بررسی بپردازند. در این زمینه همیشه باید تعادلی وجود داشته باشد و همه می دانیم که هکرها و خرابکاران جهان مجازی هیچ وقت بیکار ننشسته اند و دائما در حال پیدا کردن طعمه برای رسیدن به اهداف خود هستند اما به موازات این خرابکارها، متخصصان امنیت هم فعالیت خود را افزایش می دهند تا با شناسایی حفره ها و باگ های امنیتی تا حدی جلوی ضررهای احتمالی کاربران را بگیرند و در کنار این کار هم به نوشتن برنامه های امنیتی نظیر آنتی ویروس ها و فایروال ها می پردازند که تا حدی بتوانند جلوی سرعت کار هکرها را بگیرند.

fبررسی نرم افزار های امنیتی در 2014


به هر مقوله امنیت، بحثی است که همیشه در مورد آن حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد و همان گونه که خرابکارها و هکرها پیشرفت می کنند، متخصصان امنیت هم تمام تلاش خود را انجام می دهند تا از آن ها عقب نمانده و حتی همیشه یک گام جلوتر هم باشند. به دلیل خطرهای زیادی که در جهان مجازی از نظر امنیتی وجود دارد، زمانی که شما یک گجت یا ابزار دیجیتالی جدید مانند رایانه همراه یا گوشی هوشمند خریداری می کنید، به شما توصیه می شود قبل از هر چیز به فکر این باشید که یک نرم افزار امنیتی مناسب روی دستگاه شما نصب شود تا در صورت وجود مشکلات امنیتی، کمترین خسارت ممکن شامل حال شما شود. در موضوع ویژه این هفته قصد داریم تا نگاهی به روند جهان مجازی و فناوری از نظر امنیتی، در سال 2014 داشته باشیم. مطمئنا در این سال حفره های امنیتی بسیار جدی کشف شد و حملات اینترنتی با خسارت های جبران ناپذیری به برخی از سازمان ها یا بانک ها انجام گرفت. به همین خاطر این هفته وضعیت اینترنت و حمله های اینترنتی را در سال 2014 مورد بررسی قرار خواهیم داد و شما را با نرم افزارهایی که از نظر امنیتی توانسته اند رتبه خوبی به دست آورند و در دسته نرم افزارهای برتر قرار بگیرند، آشنا خواهیم کرد.

mohammad بازدید : 284 شنبه 1393/09/22 نظرات (0)
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ روت کیت‌ها بدافزارهایی هستند که خود و فعالیت‌هایشان را در کامپیوتر هدف مخفی نگه می‌دارند و کنترل مدیریت سیستم عامل را به دست می‌گیرند. همین الان ممکن است سیستم شما به یک روت کیت آلوده باشد و خودتان از آن مطلع نباشید. روت کیت ها روز به روز قدرتمندتر و ناشناس‌تر می‌شوند و به حدی پیشرفت کرده‌اند که در حال حاضر در سایت‌های زیرزمینی به فروش رسانده می‌شوند و مشتری‌های فراوانی از جمله دولت‌ها و سازمان‌های بزرگ دارند.



با روش مخفی سازی‌ای که روت کیت‌ها دارند ممکن است مدت زمان زیادی سیستم عامل شما به آنها آلوده باشد بدون اینکه از آن مطلع باشید. در این مدت هکرها می‌توانند از منابع کامپیوتر شما استفاده کنند. بیشتر کاربران از این بابت که اطلاعات مهمی روی رایانه خود ندارند اظهار اطمینان می‌کنند که لزومی ندارد مورد هجوم بدافزارها قرار بگیرند ولی این گونه نیست. حتی اگر اطلاعات مهمی نداشته باشید کامپیوتر شما می‌تواند به عنوان یک واسطه (یا کارگر) برای انجام کارهای غیرقانونی هکرها مورد استفاده قرار بگیرد. روت کیت‌ها به منظور مخفی کردن فعالیت‌های سایر بدافزارها نیز بکار گرفته می‌شوند.

برخلاف تصور ایده‌ای ساخت روت کیت‌ها بسیار پیچیده نیست. کدهای روت کیت‌ها به گونه‌ای در سطح‌های پایین کدهای سیستم عامل قرار می‌گیرند و به این ترتیب می‌توانند کلیه اعمالی که در سیستم عامل در حال وقوع است (مثل حذف کردن یک فایل یا جستجو میان فایلها) را تحت نظر بگیرند. با این ایده کلیه اعمالی که وجودشان را به خطر می‌اندازد را می‌توانند شناسایی و حذف کنند.

البته روت کیت‌ها یک روش قدرتمندتر هم برای از کار انداختن آنتی ویروس‌ها و حفظ بقای خودشان دارند. این روش live-bait fishing نام دارد. در این روش یک فایل آلوده محافظت نشده ایجاد می‌کند تا آنتی ویروس آن را شناسایی کند. به هنگامی که آنتی ویروس می‌خواهد فایل مزبور را حذف کند روت کیت تلاش خواهد کرد تا آنتی ویروس را غیرفعال کند و از اجرای مجدد آن در آینده جلوگیری کند.



از بین بردن روت کیت‌ها کار ساده‌ای نیست و نباید از آنتی ویروس‌های معمولی انتظار این کار را داشته باشید. برای شناسایی روت کیت‌ها لازم است از نرم افزار های امنیتی قدرتمند استفاده کنید. نرم افزارهای امنیتی بصورت دائم کل فعالیت‌های سیستم را بصورت چند لایه تحت نظر می‌گیرد و فعالیت‌های سطح بالای سیستم عامل را با سطح پایین مقایسه می‌کند و در صورتی که فعالیت مشکوک و ناهمگونی بین این لایه‌ها شناسایی شود بر روی آن ناحیه متمرکز شده تا روت کیت را به دام بیاندازد. نرم افزارهای امنیتی قدرتمند از فناوری پردازش ابری استفاده می‌کنند که این امر باعث می‌شود دقت و قدرت آنها بسیار بالاتر برود.
mohammad بازدید : 395 شنبه 1393/06/29 نظرات (0)

برای شما هم پیش آمده که از رسیدن پیغامهای یک کاربر مزاحم ناراحت باشید. یا برای شما پیام های تبلیغاتی برای شما ارسال شود.اگر می خواهید دیگر کسی برای شما از این دسته پیام ها نفرستد،می توانید از قابلیت ignore یاهو مسنجر استفاده کنید.

اگر پیام های زیادی برای شما ارسال می شود که باعث ناراحتی شما می شود این ترفند که در ادمه مطلب برای شما قرار

دادیم را اجرا نمایید و از دست پیام های متعدد که جلوگیری شود.

mohammad بازدید : 141 شنبه 1393/06/29 نظرات (0)

معمول ترين و آسانترين و راحت ترین راه برای هکرها، هك در ياهو مسنجر است!
در یاهو مسنجر هکر ها به راحتی می توانند سیستم شما را هک کنند،به همین دلیل یاهو در مسنجر خود فایروالی را قرار داده که می توانید آن را فعال کنید تا از هک شدن شما جلوگیری شود.

اگر دوست دارید از هک شدن کامپیوترتان در یاهو مسنجر جلوگیری کنید،ادامه مطلب را بخوانید.

درباره ما
Profile Pic
تک ترفند،ترفند کامپیوتر و اینترنت،آموزش نرم افزار های کامپیوتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترفند های سایت چند درصد مفید واقع شده است؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 2,878
  • بازدید سال : 19,436
  • بازدید کلی : 237,371