loading...
تک ترفند,ترفند کامپیوتر,آموزش کامپیوتر و اینترنت,اخبار موبایل و کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 128 دوشنبه 1393/12/04 نظرات (0)

 

Italy_SMALL

قانون‌گذاران ایتالیایی طرحی را برای ارائه اینترنت Wi-Fi رایگان در اماکن عمومی این کشور ارائه داده‌اند تا از این طریق اقتصاد این کشور را بهبود داده و فاصله خود را با سایر کشورهای اروپایی در زمینه دولت الکترونیک کاهش دهند.در ادامه بخوانید.

mohammad بازدید : 127 دوشنبه 1393/12/04 نظرات (0)
شارژر Night Cable

بسیاری از ما هر شب گوشی‌های هوشمند خود را شارژ می‌کنیم چرا که هنوز طول عمر باتری تلفن‌های هوشمند به اندازه‌ای نیست که با یک بار شارژ نیازهای چند روز ما را برآورده کند. از طرفی شارژ گوشی و استفاده همزمان از آن در رخت‌خواب کار سختی است که به لطف Night Cable این موضوع هم حل شده است.

NIGHT-Cable-Zebra-Charging-730x320

در ادامه بخوانید.

mohammad بازدید : 515 یکشنبه 1393/12/03 نظرات (0)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته کتیا

در این پست که شامل ۸ قسمت می باشد سری ۶ این آموزش که محیط Shape Design می باشد که مربوط به طراحی و مدلسازی سطوح پیچیده می باشد و محیط های ورق کاری قطعات می باشد.

برای دانلود این فایل به صورت PDF به ادامه این مطلب مراجعه کنید.

mohammad بازدید : 949 یکشنبه 1393/12/03 نظرات (0)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته کتیا

در این پست فایل آموزش محیط آنالیز کتیا را برای شما آماده کردم

محیط آنالیز نرم افزار کتیا" target="_blank">کتیا محیطی بسیار جالب و تامل برانگیز که می توانید آنالیز های استاتیکیو مودال و ارتعاش اتفاقی و کمانشی و تحلیل دینامیکی قطعات را محاسبه کنید،میزان نیرو های وارد شده به قطعه و چند مورد دیگر را نیز مشاهده نمایید که در قالب یک فایل PDF و دانلود لینک مستقیم ارایه شده است.

در ادامه مطلب می توانید این فایل را دانلود نمایید.

mohammad بازدید : 327 یکشنبه 1393/12/03 نظرات (0)

در بیشتر سایت ها و یا وبلاگ ها دیدید که کد جلوگیری از راست کلیک رو روی سایتشون قرار دادن البته کد های جلوگیری از راست کلیک زیاد کار ساز نیست که نتونید از مطالب این سایت ها استفاده کنید،این کد ها نمیذارن عکس ها و مطالبی که روی سایت هست رو کپی و یا ذخیره نکنید،ولی در این ترفند کاری میکنیم که بتونید!!!

روش های زیادی برای این کار وجود داره که چند تا رو د پایین میگم.

برای استفاده از مطالب سایت هایی که کد جلوگیری از راست کلیک رو گذاشتن می تونید یکی از روش ها رو امتحان کنید،اگر نشد بالاخره یکی از روش ها جواب خواهد داد،فقط امیدوارم از این کار قصدی نداشته باشد و  فقط برای استفاده از مطالب این کار رو انجام بدید.

 

۱- بهترین روش غیرفعال کردن java script هست که داخل تنظیمات مرورگر هستش.

 

2-کلیک چپ رو فشار بدید و بعدش کلیک راست یعنی دو تا کلیک رو با هم و کلیک راست انجام میشه.(شاید تو بعضی سایت ها جواب نده)

 

3-در صفحه راست كليك كنيد , دكمه راست كليك رو هم چنان پايين نگه داريد و بعد Esc را بزنيد تا اخطار ناپديد شود . دکمه راست كليك رو رها كنيد , حالا منو هاي راست كليك ظاهر میشه.

 

4-راه دیگه این هستش که عکس ها و یا مطالب دیگه رو درگ کنید،به این صورت که عکس یا مطلبی رو که میخواهید درگ کنید و به سمت آدرس بار بکشید.

 

5-اگه جواب نگرفتید صفحه رو save کنید.

اگر روش دیگه ای رو هم بلدید بگید قرار بدیم.

mohammad بازدید : 1713 شنبه 1393/12/02 نظرات (0)

بهم ریختن تایپ فارسی در فتوشاپ 2014

شاید شما به این مشکل برخورد کرده باشید که پس از نصب فتوشاپ"مخصوصا فتوشاپ photoshop CC 2014 "وقتی که ابزار تایپ رو فعال می کنید و با فونت فارسی تایپ می کنید فونت ها از یکدیگر جدا تایپ میشه،برای حل این مشکل امروز یه ترفند سریع و راحت همراه با تصویر که به مشکلی بر نخورید،خوب اگه به این مشکل برخورد کردید و نمی دانید چی کار کنید حتما در ادامه مطلب این ترفند رو دنبال کنید.

 

mohammad بازدید : 154 پنجشنبه 1393/11/23 نظرات (0)

در این پست آموزش آپدیت آنتی ویروس node 32رو برای شما عزیزان آماده کردم تا دیگه این قدر دردسر آپدیت به صورت آفلاین رو نداشته باشید.

در این آموزش به صورت کاملا ساده وتوضیح داده شده و سعی کردم خیلی راحت و سریع این آموزش رو قرار بدم تا راحت تر بتونید این کار رو انجام بدهید

آموزش آپدیت نود32 رو سریع و همراه با تصویر برایتان قرار دادم در ادامه ان بخش می توانید مشاهده نمایید.

مزایا:

آپدیت سریع تر

مصرف کمتر از حجم اینترنت

آپدیت آنی با زمان کمتر

mohammad بازدید : 207 یکشنبه 1393/11/19 نظرات (0)

آموزش مقدماتی تا پیشرفته <a href=کتیا" target="_blank">کتیا" align=baseline src="http://s2.freeupload.ir/i/00067/z3r1vtae4hnr.png" width=347 height=534>

در این مطلب سری چهارم آموزش کتیا" target="_blank">کتیا رو برای شما کاربرانی که دوست دارید نرم افزار کتیا v5 را یاد بگیرید قرار دادم و همان طور که در قسمت های قبل گفتم این آموزش به صورت PDF بوده و آموزش کاملی از نرم افزار کتیا را برای شما خواهد داشت،شما در این 8 قسمت از آموزش کتیا تمامی اصول نقشه کشی دو بعدی و سه بعدی در کتیا را به صورت کامل خواهید دید و امیدوارم از این آموزش استفاده کافی را ببرید.

در ادامه این قسمت آموزش مدلسازی سه بعدی در کتیا و طریقه Draft گرفتن و Drafting این نرم افزار را خواهید دید.

mohammad بازدید : 192 یکشنبه 1393/11/19 نظرات (0)

دنیای امروز دنیایی مجازی در قدم توا و بعد واقعیست.از این نظر شبکه های اجتماعی زیادی پدید امده اند.یکی از شبکه هایی که برای اشتراک عکس و فیلم است اینستاگرام نام دارد.ما در اموزش های گذشته چگونگی ثبت نام و چگونگی اپلود فیلم را اموزش دادیم. اما برای دانلود فیلم ها چه کاری باید انجام داد؟برای این کار روش های مختلفی است که ما به معرفی تک تک انها می پردازیم.

mohammad بازدید : 178 یکشنبه 1393/11/19 نظرات (0)


بدون شک فیس‌بوک بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان به شمار می‌رود و روزانه هزاران و یا میلیون‌ها کاربر را به خود مشغول می‌کند. در کشور ما نیز کاربران فیس‌بوک به نسبت سرویس‌های دیگری نظیر توییتر و اینستاگرام بیشتر می‌باشد.

اما آیا برای مشاهده فعالیت‌های دوستان خود و رویدادها‌ی زندگی‌ آن‌ها در فیس‌بوک حتما صفحه این شبکه را باز نماییم؟ اگر بخواهیم رویدادها و عکس‌های آشنایان را بدون پیشنهاد‌های فیس‌بوک نظیر دعوت به بازی، عضویت در گروه‌های مختلف و یا کسانی که احتمالا می‌شناسیم را بررسی نماییم چطور؟ نگران نباشید! خوشبختانه برای این کار راه‌هایی وجود دارد. در این مقاله راهکار های خود در این زمینه را ارائه خواهیم کرد.

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
تک ترفند،ترفند کامپیوتر و اینترنت،آموزش نرم افزار های کامپیوتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترفند های سایت چند درصد مفید واقع شده است؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 130
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 695
  • بازدید ماه : 2,942
  • بازدید سال : 19,500
  • بازدید کلی : 237,435