loading...
تک ترفند,ترفند کامپیوتر,آموزش کامپیوتر و اینترنت,اخبار موبایل و کامپیوتر
آخرین ارسال های انجمن
mohammad بازدید : 235 چهارشنبه 1394/02/02 نظرات (0)

نکته خوب درباره ویندوز این است که از ابزارهای حرفه‌ای و عالی برخوردار است که به واسطه آن‌ها می‌توانید هر گونه ‌می‌خواهید، سیستم‌عامل را هدایت کنید؛ اما نکته بد ماجرا اینجاست که بیشتر این ابزار‌ها مخفی و نا‌شناس ‌مانده‌اند. پس بگذارید سه نمونه از این ابزار‌ها را به شما معرفی کنیم.

 

بسیاری از ابزارهای ویندوز به رغم کاربرد اساسی که می‌توانند داشته باشند، در دل ویندوز تنها می‌مانند و فقط کاربران حرفه‌ای و آن هم به فراخور موقعیت از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

این ابزار‌ها یا در دل ویندوز پنهان هستند، یا به سادگی قابل‌دسترسی نیستند و یا اگر هم در دسترس هستند،‌ کاربران به آن بی‌توجهی ندارند.

 

ما در اینجا می‌خواهیم شما را با چهار نمونه از این ابزار‌ها که کاربرد حرفه‌ای داشته و هر کاربر حرفه ویندوز باید از آن‌ها آگاه باشد، آشنا سازیم.

 

mohammad بازدید : 311 سه شنبه 1394/02/01 نظرات (0)

یکی از قابلیت های جذاب ویندوز ۱۰ حضور کورتانا در محیط این ویندوز است. از این به بعد شما می توانید با PC خود همانند تلفن همراه و تبلتتان صحبت کنید و از او بخواهید به شما آدرس بدهد و یا یک یادآوری را برای شما ثبت کند، برایتان جستجو کند و یا جک بگوید!!

 

البته کورتانا در نسخه پیش نمایشی که مایکروسافت منتشر کرده به صورت محدود کار می کند و در جواب برخی از خواسته های شما خواهد گفت که تا زمان عرضه نسخه نهایی صبر کنید. با این حال برخی از امکانات فعال هستند و هنوز هم شما می توانید با گفتن «Hey, Cortana» کورتانا را صدا بزنید. اما ابتدا باید این قابلیت را فعال کنید.

 

mohammad بازدید : 498 سه شنبه 1394/02/01 نظرات (0)

اگر یک حساب کاربری فیسبوک داشته باشید، حتما تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید یک کلیپ ویدئویی جالب یا مورد علاقه خود را که در این رسانه اجتماعی مشاهده کرده اید، پیش از آنکه توسط شخص دیگری حذف شده یا لینک آن برداشته شود در رایانه شخصی یا تلفن همراه هوشمند خود ذخیره نموده و سرفرصت مشاهده کنید یا با سایر دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.
 با جستجو در موتور جستجوی گوگل، وب سایت های زیادی را می‌توانید پیدا کنید که روش های مختلفی را برای دانلود فیلم در فیسبوک به شما پیشنهاد می‌نمایند. برخی از این وب سایت‌ها (نظیر downfacebook; getfbstuff; downvids)، ازشما می خواهند با وارد کردن لینک ویدئوهای فیسبوک آنها را به شکل آنلاین دانلود کنید. در این پست روشی را به شما معرفی می‌ کنیم که به سادگی و سهولت فراوان و بدون نیاز به هیچ ابزار یا نرم‌افزاری می توانید هر ویدئو یا فیلمی را که بخواهید در فیسبوک دانلود نموده و در رایانه شخصی خود ذخیره سازی کنید.

در این بخش دو روش رو پیشنهاد می کنم یه روش با نرم افزار و یه روش دیگه بدون نرم افزار که در ادامه میتونید مشاهده کنید.

mohammad بازدید : 278 چهارشنبه 1394/01/26 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید PDF یکی از رایج‌ترین فرمت‌ها برای انتقال فایل‌های متنی و اسناد از رایانه‌ای به رایانه‌ دیگر است که مهم‌ترین مشخصه‌ آن حفظ اطلاعات و الگوی طرح اولیه در تمام رایانه‌ها و دستگاه‌هایی است که به‌نمایش درمی‌آید.برای ویرایش فایل pdf با آفیس ادامه مطلب را دنبال کنید.

mohammad بازدید : 832 سه شنبه 1394/01/25 نظرات (0)

 

وقتی فایلی مثل فایل کرک یک بازی رو در قسمت نصب کپی می کنید یا هر فایل نرم افزاری آنتی ویروس پیغامی مبنی بر ویروس بودن فایل رو نشون می دهد.اگه می خواهید دچار این مشکل نشوید این فایل رو باید به آنتی ویروس بشناسانید.

اگه به چنین مشکلی برخورد کردید با حتما این ترفند رو دنبال کنید.

خوب  سعی کردم خیلی راحت توضیح بدم تا متوجه بشید راه حلش یکم طولانیه ولی اگه درست پیش برید مشکلی پیش نمیاد.

برای این کار باید اول آنتی ویروس رو غیرفعال کنید و فایل رو بازیابی کنید...

mohammad بازدید : 358 دوشنبه 1394/01/17 نظرات (0)

وقتی مرورگر شما هنگ می کندو یا اینکه پیغام بستن رو میدهدو یا اینکه اصلا هیچ صفحه وب رو باز نمی کند و پیغام قطع بودن اینترنت رو می دهد،

مخصوصا اینترنت اکسپلورر و هیج جوره نمیتونید مرورگرتون رو درست کنید و هی مرورگر رو باز می کنید دوباره می بندید و درست نمیشه؛ولی با مرورگر های دیگه به راحتی میتونید وبگردی کنید؛

یک مشکل اساسی دیگه این هستش نرم افزار های اینترنتی مثل یاهو مسنجر کانکت نمیشه.

دلایل زیادی داره یکی از این راه ها ریست کردن مرور گر هستش که این ترفند رو برای شما قرار دادم.

اگر شما به این مشکلات برخورد کردید و راه چاره ای ندارید حتما این مطلب رو بخونید.

mohammad بازدید : 476 جمعه 1394/01/14 نظرات (0)

برای اینکه حجم کمتری استفاده کنید در هنگام وبگردی و یا دوست ندارید خیلی سریع ترافیک مصرفی اینترنت شما زود تمام بشه؛یکی از این راه ها غیرفعال کردن نمایش عکس هست

همانطور که میدونید وقتی شما صفحه وب سایتی رو باز می کنید،به ترتیب تصاویر و متن ها دانلود میشه ولی متن حجم زیادی رو مصرف نمیکنه و لی عکس دانلود میشه و حجم زیادی رو مصرف میکنه

مثلا اگه کل صفحه اصلی یک وب سایت همراه با عکس 80  کیلو بایت باشه؛ بدون نمایش عکس حدود 20تا 30 کیلوبایت هستش،البته این رو هم بگم که این ترفند رو تو همه وب سایت ها نمیشه انجام داد چون که در بیشتر وب سایت ها به تصاویر اون نیاز داریم مگر وب سایتی باشه که به تصاویر اون نیاز نداشته باشیم و این ترفند بیشتر به درد وب سایت هایی می خورد که بیشتر به آن ها سر و کار داریم و بیشتر به اون ها سر میزنیم یا میخواهیم مطلبی رو بخونیم که نیازی به تصاویر اون نداریم.

اگر شما از این نوع کاربرانی که در بالا گفتم هستید این ترفند به کارتون میاد؛حتما این پست رو بخونید.

ترفند های مربوط به مرورگر های دیگه رو هم میتونید در مطالب سایت پیدا کنید.

mohammad بازدید : 815 چهارشنبه 1394/01/12 نظرات (0)

 

این پست مخوص اون هایی هست که اینترنت حجمی دارند و نمیخوان به راحتی حجم اینترنتشون تموم بشه.

برای اینکه تصاویر تو مرورگر اپرا نمایش داده نشه  این ترفند رو دنبال کنید؛ البته اینم بگم که این ترفند مربوط به اپرا ورژن 11 هستش و اگر هم مشکلی در اپرا های دیگه داشتید در قسمت نظرات بیان کنید.

با بیان نظرات خودتون ما رو در گذاشتن پست های جالب و کار آمد راهنمایی کنید.در ادامه با 4 حرکت نمایش عکس رو غیرفعال کنید.

mohammad بازدید : 521 چهارشنبه 1394/01/12 نظرات (0)

در این بازی کنترل و مسئولیت راندن خودروهای تدارکاتی نظامی شوروی سابق به شما سپرده می شود و شما باید در جاده های ناهموار، سنگلاخی و پر پیچ و تاب با این خودروهای سنگین رانندگی کنید. تنها راهنمای شما برای رسیدن به مقصد مورد نظر یک نقشه و یک قطب نما است.

به زودی آموزش هایی از این بازی و نحوه کار اون رو برای شما در سایت قرار میدم.

mohammad بازدید : 284 دوشنبه 1394/01/10 نظرات (0)

ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 در یک لپ‌تاپ
نظرتان درباره‌ی لپ‌تاپی که هم بازی‌های ایکس‌‌باکس‌وان را اجرا کند هم پلی‌استیشن ۴ چیست؟یک مهندس خلاق لپ‌تاپی طراحی کرده که سخت‌افزار ایکس‌‌باکس‌وان و پلی‌استیشن ۴ را در خود جای داده است.


لپ‌تاپ عجیب و متفاوتی که به تازگی طراحی و تولید شده٬ پلی‌باکس‌ نام دارد و می‌تواند بازی‌های هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان را در یک جعبه روی صفحه نمایش ۲۲ اینچی خود اجرا کند.
اِد زِریک، مهندس خودآموخته‌ای که پیش از این سابقه ساخت نسخه لپ‌تاپ هر دو کنسول را در کارنامه خود دارد، این‌بار هر دو آن‌ها را در یک جعبه قرار داده است. ساخت این وسیله بر اساس مهندسی XBOX Due صورت گرفته است. ایکس‌باکس Due، لپ‌تاپ/کنسولی است که اد زریک پیش از این ساخته بود و شامل دو کنسول مایکروسافت در یک لپ‌تاپ می‌شد.

 

پلی‌استیشن 4 در سمت چپ لپ‌تاپ و ایکس‌باکس‌وان در سمت راست آن قرار دارد و هر دو این کنسول‌ها از یک منبع تغذیه استفاده می‌کنند (تنها شکل و شمایل این دستکاه شبیه لپ‌تاپ است زیرا برای استفاده باید آن را به برق متصل کنید) و در آنِ  واحد تنها از یکی از این دو کنسول می‌توان استفاده کرد.


طراحی سیستمی که بتواند این دو کنسول را درون یک محفطه جای دهد بسیار سخت بود و هنوز هم مواردی وجود دارد که ممکن است کارایی این وسیله را به خطر بیندازد. برای مثال هیچ راه‌حلی وجود ندارد تا بتوان از بیرون به پورت‌های USB روی ایکس‌باکس‌وان دسترسی پیدا کرد اما هر دو وسیله از درگاه اِتِرنِت، اینترنت وایرلس و همچنین خروجی HDMI بهره می برد.


از آنجا که این دو کنسول نمی‌توانند همزمان با هم روشن باشند، یک دکمه قرمر پشت دستگاه تعبیه شده تا برق را بین این دو کنسول جابه‌جا کند اما تعویض‌کننده هوشمند HDMI تعبیه شده درون دستگاه، به صورت خودکار سیگنال را بین این دو کنسول جابه‌جا می‌کند.
متاسفانه این لپ‌تاپ برای فروش نیست و اگر به این‌گونه لپ‌تاپ‌های کنسولی علاقه دارید می‌توانید از نسخه‌های جدای آن‌ها استفاده کنید. این نمونه را اِد زِریک برای یک مشتری و به صورت سفارشی ساخته است.
به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ حامل خبر صلح در جنگ بین کنسول‌ها است!

http://zoomit.ir

تعداد صفحات : 21

درباره ما
Profile Pic
تک ترفند،ترفند کامپیوتر و اینترنت،آموزش نرم افزار های کامپیوتری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ترفند های سایت چند درصد مفید واقع شده است؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 96
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 2,891
  • بازدید سال : 19,449
  • بازدید کلی : 237,384